Prodej nemovitosti

Prodej nemovitosti

Prodej nemovitosti 1500 1000 Jakub Procházka

Jak u nás probíhá prodej nemovitosti?

Vše začíná nezávaznou konzultací, kterou poskytuji kompletně zdarma. V rámci schůzky si společně vyjasníme vaše představy, zjistíme aktuální stav nemovitosti a realizujeme společnou prohlídku. V případě, že se domluvíme na spolupráci si dopředu stanovíme představy o prodejní ceně a proces prodeje nemovitosti může začít.

V první fázi vám na další schůzce nebo po telefonické domluvě poskytneme finální návrh prodejní ceny a konkrétní realizaci prodejního plánu, který společně detailně projdeme a vysvětlíme si veškeré potřebné kroky a detaily spolupráce. V případě, že si vše odsouhlasíme, dochází k podpisu zprostředkovatelské smlouvy, díky které máme možnost oficiálně prodat vaši nemovitost.

Profesionální marketingové materiály jsou pro nás naprosto zásadní.

Na řadu přichází tzv. homestaging nebo-li příprava vaší nemovitosti k pořízení marketingových materiálů jakou jsou profesionální fotografie či videoprohlídka. Ve stanoveném termínu kompletně připravíme interiér i exteriér pro náš marketingový tým, jelikož tato fáze je pro prodej nemovitosti naprosto zásadní. Díky kvalitnímu týmu marketérů a profesionálně pořízeným materiálům máme možnost představit vaši nemovitost případnému kupujícímu v to nejlepším možném světle.

U nás jste na správné adrese.

Pomáháme lidem s jistotou zvládat osobní cíle a velká životní rozhodnutí. Inspirujeme své klienty i spolupracovníky k růstu a finanční nezávislosti.

Marketingové podklady již máme, nyní je čas začít s inzercí. V této fázi vytvoříme kartu nemovitosti a podklady pro inzerci, ve které se případní zájemci dozví veškeré potřebné informace. Inzerce probíhá na všech dostupných realitních serverech a také na našich sociálních sítích a webových stránkách. K propagaci používáme moderních marketingových nástrojů, včetně placené propagace ke zvýšení dosahu.

Následovat budou prohlídky se zájemci o nemovitost, na kterých budeme vždy přítomni. V případě, že o koupi projeví někdo zájem, s právním zástupcem zajistíme sepsání rezervační smlouvy. Před jejím podpisem samozřejmě ověříme, zda je budoucí kupující schopen zajistit financování nemovitosti, abychom předešli jakýmkoliv případným potížím.

V další fázi po dokončení rezervace náš právní zástupce připraví návrh kupní smlouvy, návrh na vklad kupní smlouvy do katastru nemovitostí eventuálně další potřebné legislativní dokumenty. Po splnění podmínek kupní smlouvy (např. složení kupní ceny do úschovy peněz) odevzdáme návrh na vklad do katastru nemovitostí a zaplatíme za vás částku 2.000,- Kč za přepsání nemovitost na vaše jméno. Jakmile je nemovitost přepsána na nového majitele, dochází k uvolnění peněz kupujícímu z úschovy.

A je téměř hotovo. Posledním krokem je pouze předání nemovitosti, na kterém s kupujícím podepíšete předem připravený předávací protokol, ve kterém jsou uvedeny stavy měřidel a počet klíčů. Gratulujeme, právě jste dokončili váš prodej a pamatujte, u nás jste vždy na správné adrese.

Aktuální nabídka realit

Hledáte bydlení nebo prodáváte nemovitost? Ozvěte se nám, nezávaznou konzultaci vám rádi poskytneme zdarma.

Back to top